ד"ר עו"ד אילן שרקון: "ממשלת לבנון היא תחילתה של בדיחה טובה" (כאן 11)

במהלך מבצע "שאגת הארי" התראיין ד"ר עו"ד אילן שרקון בערוץ כאן 11 באולפן הפתוח כחבר בפאנל הפרשנים. שרקון הוא דוקטור למשפטים, עמית מחקר ב־ICGS ומכיר היטב את הזירה הלבנונית, מתוקף היותו יליד לבנון והיכרות מעמיקה עם התחום.

בדבריו אמר בהקשר לאפשרות של הסכם עם לבנון: "אחת הקונספציות היא שאפשר להגיע להסכם. וזה לא יעזור, כי הטילים שחווים תושבי הצפון וישראל יחזרו על עצמם בסוף".

"הקונספציה שגויה. כל הממשלות בעבר שגו", הוא המשיך. "הסכם מול ממשלת לבנון הוא בלתי אפשרי וממשלת לבנון לא תהיה מסוגלת לבצע את זה. מי שמכיר טוב את ממשלת לבנון, יודע שממשלת לבנון היא תחילתה של בדיחה טובה. הנשיא נוצרי, ראש הממשלה סוני, יו"ר הפרלמנט שיעי. זו מלחמת עדות זו בזו".

"הם לא מסוגלים בלבנון לאכוף את דעתם על הציבור ואנחנו מצפים מהם לאכוף את דעתם על החיזבאללה, זה לא הגיוני", סיכם שרקון.

Rate this post

כתיבת תגובה